Ξέρετε ποιος έφταιγε για τον χτεσινό θάνατο των υπαλλήλων της Marfin; Ο Βγενόπουλος! Μάλιστα! Έτσι υποστηρίζουν οι λοβοτομημένοι αναρχικοί φωστήρες. Απειλούσε λένε τους υπαλλήλους με απόλυση αν απεργούσαν, οπότε εκείνοι υπάκουσαν. Άρα; Άρα αγαπητοί μου τους σκότωσε! Πώς; Δεν μπορείτε να ακολουθήσετε τη συλλογιστική; Γι’ αυτό είμαι εδώ, για να σας βοηθήσω να καταλάβετε. Πάμε λοιπόν:
Ας κάνουμε μια παραδοχή. Ας παραδεχτούμε λοιπόν πως έχουν δίκιο και πως όντως οι υπάλληλοι βρέθηκαν εκείνη την ημέρα στην τράπεζα υπό το φόβο της απόλυσης. Θέλανε δηλαδή να απεργήσουν αλλά δεν το έκαναν γιατί τους άσκησε ψυχολογική βία ο εργοδότης. Ωραία. Ας εξετάσουμε τώρα τα δεδομένα. Αυτό που συνέβη είναι μια εν ψυχρώ δολοφονία. Όπως έχει γραφτεί και αλλού, κανείς δεν κουβαλάει μολότοφ στα χέρια του αν δεν έχει σκοπό να την πετάξει κάπου και όταν τελικά την πετάει σε ένα κλειστό κτίριο που ξέρει ότι μέσα υπάρχουν άνθρωποι, το κάνει με σκοπό να σκοτώσει. Κατηγορούμε λοιπόν ως δολοφόνο όχι τον άνθρωπο που σκότωσε με το χέρι του, αλλά τις συνθήκες που ανάγκασαν τα θύματα να βρίσκονται στο συγκεκριμένο τόπο το συγκεκριμένο χρόνο. Δηλαδή αν ο Βγενόπουλος δεν τους τρομοκρατούσε με τις απειλές του, θα απεργούσαν και άρα δεν θα βρίσκονταν στην τράπεζα και άρα δεν θα ήταν νεκροί. Επίσης και προκειμένου να αποφύγουμε να αναλάβουμε την ευθύνη για τη δολοφονία, μπορούμε να κατηγορήσουμε οποιαδήποτε άλλη συγκυρία που συνετέλεσε στην παρουσία των ατυχών υπαλλήλων στην τράπεζα τη συγκεκριμένη ημέρα όπως τον ανάδρομο Ερμή και λοιπά αστρολογικά φαινόμενα για τα οποία ουδεμία ευθύνη φέρουμε.
Έτσι λοιπόν, οι αναρχοαριστεροί θεωρούν ως ηθικό αυτουργό τον Βγενόπουλο. Ο οποίος Βγενόπουλος από την πλευρά του (παρατηρείστε την με γεωμετρική πρόοδο αύξηση του παραλόγου) σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η τράπεζά του θεωρεί ως ηθικούς αυτουργούς τους πολιτικούς. Δε μένει παρά να βγάλει και η κυβέρνηση μια ανακοίνωση και να θεωρεί ως ηθικούς αυτουργούς τους αναρχικούς ώστε να κλείσει όμορφα αυτός ο κύκλος της μαλακίας. Από ηθικούς αυτουργούς λοιπόν όπως βλέπετε έχουμε να φαν κι οι κότες. Κανείς βέβαια δεν κάνει λόγο για τους φυσικούς αυτουργούς αλλά ας μη ζητάμε πολλά, εδώ σας βρήκαμε ένα τσουβάλι ηθικούς, καλό είναι λοιπόν να μην είμαστε πλεονέκτες.
Τώρα όμως έφτασε η ώρα να πάρω πίσω την παραδοχή που έκανα και να πω το εξής: και το δικαίωμα στη μη απεργία; Τι γίνεται στην περίπτωση που (λέμε τώρα ρε παιδί μου) οι άνθρωποι αυτοί δεν ήθελαν να απεργήσουν. Δεν τους απείλησε κανείς με απόλυση, απλώς ήταν κατά της απεργίας. Περνάει αυτό το εξωγήινο ενδεχόμενο από τα μυαλά των αναρχικών φωστήρων; Σύμφωνα βέβαια με τη συλλογιστική τους, αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, τότε ο ηθικός αυτουργός για την δολοφονία των θυμάτων είναι τα ίδια τα θύματα, καθώς βρέθηκαν αυτοβούλως εκεί. Άρα; Άρα μιλάμε για αυτοκτονία!!! Μα δεν ντρεπόμαστε λίγο; (Είμαι σίγουρος ότι πολλοί ιντυμιντιάκηδες πιστεύουν ειλικρινά ότι τα θύματα φέρουν ευθύνη για το θάνατό τους εφόσον συνειδητά δεν απήργησαν). Όπως παλιότερα οι εργοδότες απειλούσαν τους απεργούς, φτάσαμε τώρα στο σημείο να απειλούν κάποιοι αυτόν που δεν θέλει να απεργήσει. Ο φασισμός του πράγματος είναι σχεδόν σουρεαλιστικός. Δεν μπορείς κύριε να πας να δουλέψεις στο κατάστημα γιατί την είσοδο την έχουν αποκλείσει ομάδες απεργών. Έτσι! Σου απαγορεύω να δουλέψεις, πρέπει να απεργήσεις γιατί έτσι θέλω. Ίσως να είμαι βλάκας αλλά αδυνατώ να διακρίνω τη διαφορά της συμπεριφοράς αυτών των ατόμων από τον φασισμό τον οποίο με τόση βδελυγμία απορρίπτουν.
Και κάτι τελευταίο: "Τα 'θελε ο κώλος τους" μου είπε γνωστός μου αναφερόμενος στους νεκρούς της Marfin. Και αναρωτιέμαι εγώ ο αφελής: ο κώλος του πιτσιρίκου που σκοτώθηκε στα Εξάρχεια δεν τα ήθελε; Αλλά ξέχασα εκείνος ήταν αγωνιστής και σύμβολο μιας γενιάς, ενώ οι άλλοι ήταν απεργοσπάστες. Άλλη αξία η μία ζωή, άλλη η άλλη. Δεν γίνεται να δικαιολογείς τον ένα φόνο με επιχειρήματα του κώλου (κυριολεκτικά και μεταφορικά) και όταν πάει κάποιος να κάνει το ίδιο σε κάποιον άλλο φόνο να τον βρίζεις ως φασίστα. Δεν γίνεται! Δεν μπορείς να έχεις δύο μέτρα και δύο σταθμά! Είναι απλά μαθήματα λογικής και ηθικής!
Και κάτι τελευταίο: "Τα 'θελε ο κώλος τους" μου είπε γνωστός μου αναφερόμενος στους νεκρούς της Marfin. Και αναρωτιέμαι εγώ ο αφελής: ο κώλος του πιτσιρίκου που σκοτώθηκε στα Εξάρχεια δεν τα ήθελε; Αλλά ξέχασα εκείνος ήταν αγωνιστής και σύμβολο μιας γενιάς, ενώ οι άλλοι ήταν απεργοσπάστες. Άλλη αξία η μία ζωή, άλλη η άλλη. Δεν γίνεται να δικαιολογείς τον ένα φόνο με επιχειρήματα του κώλου (κυριολεκτικά και μεταφορικά) και όταν πάει κάποιος να κάνει το ίδιο σε κάποιον άλλο φόνο να τον βρίζεις ως φασίστα. Δεν γίνεται! Δεν μπορείς να έχεις δύο μέτρα και δύο σταθμά! Είναι απλά μαθήματα λογικής και ηθικής!
Κατά τα άλλα.... να ζήσουμε να τους θυμόμαστε...

τραγικο γεγονος αυτο που συνεβει μονο και μονο γιατι χαθηκανε 3 ανθρωπινες ζωες.εδω το μισος για τους αγωνιστες των δικαιωματων των εργαζομενων γινεταιολο και ποιο ολο και ποιο εντονο ολο και ποιο ζωντανο.εγω σαν ανθρωπος και να θελω να απεργησω δεν θα το κανω μονο και μονο διοτι αυτοι οι αγωνιστες δηθεν ειναι ποιο φασιστες και απο τους πραγματικους φασιστες.ποιος ο λογος να τοθυς ακουσω λοιπον;;;και ας διακηδευονται ολα τα εργατικα μου δικαιωματα.οχι.πλεον το πραγμα ξεφευγει.δεν θελω να τους βλεπω στα ματια μου.οι 3 ζωες αυτων των αθων ανθρωπων για μενα ειναι πολυ σημαντικοτερο απο τα εργατικα μου δικαιωματα και ολα τα υπολοιπα.αισχος λοιπον και ντροπη τους.και ας ερθουνε να μου μου πουνε γιατι δεν αγωνιζομαι.η απαντηση μου θα ειναι προφανης.για να τιμησω οσο μπορω νοερα αυτους του 3αθωους ανθρωπους.
ReplyDeleteΜήπως αυτό είναι το "Αποδείξεις ότι ο κόσμος είναι ηλίθιος:004" ???
ReplyDeleteΚάποτε λέγαμε ο φασίστας είναι κακός... Τώρα έχουμε χωρίσει τους φασίστες σε καλους και κακο
ύς!! Ο αναρχο-αριστερο-δενξερωτιαλλο-φασίστας όμως "παλεύει" για τα δικαια του λαού, άρα νομιμοποιείται. Όταν ακους το σύνθημα "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη", όταν ακους άνθρωπο εκλεγμένο με βουλευτικη ασυλία να λεει "δεν ψηφισα το συνταγμα άρα δεν το τηρώ", όταν στην ιδεολογία του ανήκει η "ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ του προλεταριάτου" και τοσα αλλα ωραια....ΔΕΝ υπαρχει καμια διαφορά με το "αποφασιζουμε και διατασουμε" καμια διαφορα με το "κηρυσουμε στρατιωτικο νόμο", καμια διαφορά με τη "δικτατορία των συνταγματαρχών"...εκτός ίσως από το χρώμα που συνηθίζουμε να δίνουμε, κόκκινο ή μαύρο? (σαν να λέμε Ολυμπιακός ή ΠΑΟΚ...) Και καλά τον ΠΑΟΚ.. συγγνώμη τους μαύρους τους έχουμε σταμπαρει, τους άλλους όμως τους έχουμε αποδεχτεί...ως δημοκράτες που παλεύουν για μας. Έχουμε όμως και τους μπαχαλάκηδες, αυτούς που ανάθεμα κι αν έχουν διαβάσει μια φράση του Μπανκουνιν και αυτοαποκαλουνται¨"αναρχικοι" (με την ιδια λογικη 'αναρχικοι" ειναι και οι καφροι των γηπεδων), τους οποιους ξέρει καλα το σύστημα να προστατεύεικαι να χρησιμοποιεί..Ποιοι είναι συνήγοροι υπεράσπισης όταν τους πιάνουν? κάποιοι "αριστεροι" βολευτες! Το κακό όμως είναι μέσα μας και αποκαλύπτεται με φράσεις όπως "ε.. τα'θελε ο κώλος τους..". Ο Φασισμός είναι Φασισμός και η Δολοφονία Δολοφονία από όπου κι αν προέρχεται. Ίσως την επόμενη φορά που κάποιος θα μου πει "ε..μωρε φασιστάκι ήταν", ή " ελά τώρα το κωλόπαιδο τι δουλεια είχε εκεί" ή "μπάτσος ήταν καλά να πάθει".. να του ρίξω μια μεγαλοπρεπή ροχάλα κατάμουτρα, μετά να βρω μερικούς ηθικους αυτουργούς (όπως στα χθεσινά) και εγώ να αναλάβω απλά την "πολιτική ευθύνη" (όπως λένε οι βουλευτές και οι τρομοκράτες)..Φυσικός αυτουργός πάλι δεν θα υπάρχει...
Εγώ πάλι απλά αναρωτιέμαι ... 3-4 άτομα με κουκούλες σπάνε και πετάνε μολότοφ σε ένα καταστήμα με κόσμο μέσα ..... γιατί δεν τους πίανουν επιτόπου οι υπόλοιποι διαδηλωτές(αυτοί που περιφρουρούσαν την πορεία, και το δήλωσαν και με περιφάνια στη βουλή) να δουν ποιοι είναι; Να δούμε επιτέλους τους γνώστους άγνωστους...... και να τιμωρηθούν παραδειγματικά!
ReplyDeletehttp://www.pmeletios.com/ar_meletios/ethnikes_eortes/h_aixmalosia_moy_sthn_albania_toy_xotza.html
ReplyDelete